nu är det nära...

Mycket ska hinnas med idag. Skola, jobb, packa, mysa med barnen (och älsklingen), handla det sista, och lite mer skola innan man kan pusta ut på bussen som tar oss till flyget. Flyget mot det lite varmare landet och de stundande träningarna som jag längtar till!

Börjar bli lite stressad faktiskt, mest för att jag inte vet riktigt vad som ska packas ner..har svårt att förstå att imorgon så befinner jag mig i sommarvärme..

Skolan måste också hinnas med innan..har ganska mycket att göra klart innan och borde väl egentligen sitta och läsa nu istället för att skriva det här..

G.s operation blev dock inte förrens nästa vecka på tisdag så då hinner jag ju hem! Det känns skönt!! Dock drygt att han ska dras med det onda ända tills dess.

nej nu blir annat av här..på återseende! :D
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0