Underbara älskade unge!

Måste ju passa på att Gratta min Gudson Melwin på hans två års dag idag också! Tyvärr så bor ju bästa familjen i Malmö så Grattis kramar och presenter får vänta tills i sommar =( Önskar såå att de bodde närmre! Tänker på dem dagligen och vill inget hellre än att kunna umgås med hela familjen så ofta jag vill! Långt borta fysiskt men väldigt nära i hjärtat! Kärlek ♥

 

Nedan är en helt underbar liten sång jag kom att tänka på till Melwin! Letade på Youtube för att kunna få den förmedlad till er men den fanns inte.. Jag får väl sjunga den för honom istället då vi ses!


VEGGIE TALES - THINK OF ME

Think of me everyday
Hold tight to what I say
And I'll be close to you
Even from far away

Know that wherever you are
It is never too far
If you think of me
I'll be with you

Know that wherever you are
It is never too far
If you think of me
I'll be with you

Think of me everyday
Hold tight to what I say
And I'll be close to you
Even from far away

Know that wherever you are
It is never too far
If you think of me
I'll be with you

♥♥♥

Hittade istället denna dock så att ni kan på ett ungefär kan höra hur den låter sångmässigt..=)

 

 

Kommentarer
SaraSara

Den sången går inte av för hackor!! Hade nästan glömt den, tack för att du påminde mig! =)

2010-05-18 - 07:22:01 -
Anna

Ja sara visst är den underbar! Det var ju du som spelade den för mig den första gången jag hörde den!

2010-05-27 - 12:54:25 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0