Gårdagen

Blev en rätt hektisk dag för mig.. Lovade Jonas att han skulle få en slappar dag hela dagen då det var han födelsedag..Nu såhär i efterhand så ångrar jag mig lite.. pust! Det var mycket han ville jag skulle göra..=) Jonas var iallafall mycket glad och nöjd. Jonas släkt är inte så stor så så många gäster blev det inte. Hans mamma och pappa var väldigt förkylda så de beslöt att inte komma och smitta ner våra barn (ska ses idag istället) och hans syster och hennes man kom på besök i fredags. Istället kom min mamma och Kjell, och min bror, hans fru och lilla solstrålen Lova! Min pappa kom också förbi en vända, men han visste inte att det var Jonas födelsedag så han blev nog lite ställd.. Jag vet att Jonas blev väldigt glad över att det iallafall var några som kom, trots att han säger att han inte behöver firas! Summa sumarum= En mycket bra och trevlig dag!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0