Vardag igen!

Nu så känns det som att vi är tillbaka fullt ut igen! Barnen är tillbaka på förskolan och jag och Jonas tillbaka på våra arbeten. Så hoppas jag också att det förblir ett tag nu! Påsken har varit helt underbar skön! Vi har bara slappat och sett till att bli friska! På långfredagen hade vi påskäggsjakt och påskafton spenderade vi i stugan och åt en god påsklunch! Sedan stannade barnen kvar där över natten och jag passade då på att gå ut på liten krogrunda! Katrin, hennes brors tjej och Sara joinade mig och riktigt skoj var det! Det var kul att komma ut lite efetrsom det var ganska längesen sist.

Slalom har jag också hunnit med att åka. Det var väl egentligen Maria som ville och jag var inte lika sugen, men väl i backen så var det ju riktigt skoj! Åker ju typ bara en gång per år så kan väl ärligt erkänna att jag inte åker så bra.., men det spelar ingen roll så länge jag tycker det är roligt!

Elsa har också fått byta säng till en växa säng och det har gått superbra! Var lite orolig att hon skulle kliva ur den då hon vaknar på natten, men hon sitter snällt kvar och bara ropar. Bra har hon dessutom sovit så nu hoppas vi såklart att det fortsätter så! Växa sängen är Gustavs gamla dock har jag målat den vit nu och den blev så fin! Får ta kort och lägga ut sen.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0