En vanlig dag

Efter en orolig natt pga av världens åskväder så var vi inte särskilt pigga denna morgon! Även om man blundade och hade rullgardinen nere så såg man ljuset från blixtarna genom ögonlocken. Hjärtat rusade i 120 minst.. t.o.m. J hade svårt att sova! 

En lugn hemmadag fick det således bli som dock för min del avslutades med minigolf vid Slussen och middag vid Kopparhatten med fina vännerna Linda och Karin! Förlorade i vanlig ordning golfen! Måste träna mer inför nästa år!!


Barnen tyckte förstås inte att en lugn hemmadag var särskilt roligt så G. åkte till en kompis och E. till mormor vilket gjorde att min lugna hemmadag blev ännu lugnare! Tog tag i en storstädning av E.s rum vilket är något jag tänkt göra hela sommaren. Men nu är det äntligen gjort!! 😄

Eftersom jag skulle ut och roa mig på kvällen och J fick så lite med sömn igår så styrde vi upp med mamma att barnen skulle sova där inatt. Så nu ska jag ta och krypa ner i sängen för en lång natts sömn utan att bli väckt av en liten E. som kommer tassandes fram mot småtimmarna och lägger sig mitt i sängen så varken jag eller J. får plats! 💤 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0