Buzzador; Loctite Power Flex!

Jag är en Buzzador,, 
 
 
Buzzador är en marknadsföringskanal där konsumenter delar med sig om sin ärliga uppfattning av produkter eller tjänster.
 
Nu har jag testat och buzzat Loctite Power Flex som är ett högpresterande superlim. 


Jag har testat det på lite olika saker här hemma och är både nöjd och missnöjd. Det torkar inte så snabbt som jag är van att superlim gör, men när det väl är torkat är det superhållbart som ett superlim ska vara! Man hinner iallafall skydda sina fingrar från att limma ihop sig. Formulan är mer som ett gel vilket också gör att det stannar där man har på det och rinner inte ut vilket är bra!  

Gladast av det här limmet blev nog ändå min dotter dom fick sig ett fint och lektåligt trollspö lagom till Halloween med hjälp av Loctite Power Flex! 




Tyvärr höll inte pinnen trycket men glittret satt iallafall kvar! Men med hjälp av limmet så kunde även den lagas! 






 
Jag kan rekomendera detta superlim för pyssliga varelser som gillar hållbarhet! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0