Vart tog skogen vägen?

Tog med mig Jonas ut på något jag trodde skulle bli en skön skogspromenad nu på kvällskvisten. I "skogen" ovanför andra sidan av riksvägen. Barnen bestämde sig för att sova hos mormor så då tänkte vi göra något vi sällan gör tillsammans.. Som tex. Ta en promenad.

Men jag blev ordentligt besviken då vi upptäckte att den skog som vi trodde fanns inte var någon skog längre utan bara ett mega stort kalhygge med miljoners stenbumlingar.. Trist! Jag som sen barnsben promenerat, lek och till och med åkt skidor där tillsammans med morfar! Nu hittade jag knappt en enda stig!

Promenaden var iallafall välbehövlig och något välgörande efter dessa två dagar inomhus.

 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0