Skön helg

Försöker febrilt komma ihåg vad gårdag innehöll.. Nästan så att jag blir lite rädd för mig själv som inte kommer ihåg!

Hursomhelst så är känslan från helgen skön!! Årets första grillning och årets första match avklarad! Mys med barnen och lite småplock hemma vid. Cykelturer och tipsbingo! Nej men nu kommer jag ihåg... Efter G.s innebandy träning igår åkte jag och E. till "biltema" och köpte henne en spring/balans cykel! Så var det ju!! Och gissa om det var en nöjd tjej sen som vägrade komma in?! (båda barnen han dock med lite lek hos bästa kompisarna först också!). Fick locka med lite grillad korv och då lyckades vi! Själv grillade vi lite Karré och åt potatisgratäng till...Såå gott! Ljuvliga vår!!

Idag då?..jo då spelades första matchen!!! Underbart! Vi förlorade med 2-1 men det gjorde inte så mycket för det var första gången ute och på stor plan sen i höstas och jag fick göra första målet!! Och då brukar ju allt bli lite lättare! ;) nu är kroppen härligt slut och jag känner träningsvärken komma smygandes.. Får väl se om jag tar mig ur sängen imorgon. :)

Hann också med en tipspromenads runda idag på em. Men vi skippade att promenera och tog cyklarna istället! 9 rätt av 12.. Knappast full pott men vad gör väl det en söndag som denna med strålande sol och humöret på topp!!

Imorgon ska vi fixa pass! 45 dagar kvar nu, sen är vi i Turkiet! Längtar!!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0