Stor tjej!

Har haft en mycket nöjd och stolt tjej här hemma idag! Och detta pga av att hon fick testa att vara med i den äldre gymnastikgruppen där man är mellan 4-5 år gammal idag. Och hon klarade det med bravur! Vi hade pratat en hel del om det på morgonen, om hur hon måste klarade det utan min medverkan. Att man måste lyssna på fröknarna, och inte bara vara tyst och lyssna utan också göra det de säger. Vara modig och försöka! Och minsann så gjorde hon allt det där! Hon sprang med högt huvud på uppvärmningen och vinkade glatt då hon sprang förbi där jag satt. Det var endast en gång jag behövde vara med och det var för att hålla hand vid den höga balansgången. Men nästa vända höll hon någon annan i handen och jag kunde åter sätta mig vid sidan om.

Och ska ärligheten fram så är det nog inte bara hon som är stolt och glad utan även hennes mamma som tycker att hon har världens modigaste lilla "stora" tjej! Hon är nog inte rädd för nåt! (förutom småkryp)..:)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0