Skön helg!

Och än är den inte slut! Har inte haft några direkta måsten förutom att plocka bort julen!

Igår åkte jag och E. upp till Leksand för lite lek och mys med kusinerna. Det blev bad i badhuset och god lunch som morbror Micke tillagat! En trött men mycket nöjd tjej hade jag med mig hem!

J. tog med sig sonen till sin gamla mormor i Sandviken, men innan den turen hann de med lite skridskoåkning i det efterlängtade fina vintervädret! Det är så typiskt tycker jag att nu lagom till att jullovet tar slut så blir det härligt vinterväder ute..

Idag har det varit kalas och lek för hela slanten och imorgon är det äntligen dags för lite fotbollsträning igen! Och ja!!! det går bra med att inte äta onyttigheter! Men det vattnades i munnen på mig idag då G. stod framför smågodiset och valde ut dagens lördagsgodis!

Bilden nedan är från igår på vägen mot Leksand. Bitvis var det så fint efter vägen att jag nästan tappade andan!!

 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0