Oj då!

Värst vad dagar kan gå fort.. Snart lördag igen och jag som tyckte att det var igår jag gjorde mitt senaste inlägg! Med andra ord har jag haft ganska mycket för mig som gjort att tanken på att blogga lite inte funnits! :)

Hursomhelst så har jag idag, och igår, varit hemma för att jag och G. varit riktigt risiga i magen..:/ inga spyor men väl annat som kan komma när magen är ur balans! G. uttryckte sig väldigt precist då han sa "först mamma som kom det en prupp sen blev det som ett swoosch..och så kom allting".. Mysigt va?! ;-)

Det var igår, idag mår vi båda bra! Men stannade hemma ändå för att inte föra otrevliga bacillusker vidare.

Annars då? Jo vi har bokat resa till Turkiet i maj!! Wihoo!! Ska bli sååå skönt! Och på onsdag nästa vecka kommer det renoveringsgubbar hit och tar itu med vårt badrum!! Ska också bli sååå skönt! Dock blir vi utan toalett i nån dag så jag funderar på att evakuera hem till mormor under de dagarna. Tänk vilken tur att det var nu våra magar beslöt sig för att bli dåliga och inte då! :)

Nu är det iallafall helg och vi har fullt upp med kalas och träningar av olika slag samt städning av badrummet..

Det är iallafall skönt att det blivit vardag igen med jobb och andra rutiner även det är förbenat svårt att ta sig upp ur sängen då klockan ringer på morgonen! Jag är ingen morgonmänniska, så är det bara.

Trevlig helg! 

 

 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0