1/1 2012

Måste väl göra ett inlägg den allra första dagen på det nya året! En seg dag minst sagt! Med snö, snö och mera snö!

Hade en trevlig kväll igår bortsett från några mindre trevliga inslag, men det var då och nu är nu!

Födelsedagsfirandet var också väldigt trevligt! Fick många fina presenter av nära och kära! Men det som betydde mest var nog ändå att de kom hit och ville umgås med mig en liten stund på förmiddagen. Det är så mysigt när hela släkten träffs en liten stund varje nyårsafton. Det betyder mycket för mig!

Nu är dock 2011 över och nya friska tag skall tas! Jag är taggad till tusen för att göra det bästa av det! Nu först ska jag dock krypa till sängs och ladda inför morgondagens jobb. Blir ovant att ställa klockan och gå upp vid sex istället för vid nio! Men det ska nog gå det med!..eller??

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0