nu blir det till att tjurrusa...

Minsann... Medan Jonas satt och såg på Brynäs segermatch till sm-guldet så satt jag och slötittade på facebook.
Där hade mina kära vän Sara lagt ett inlägg om att de ökat antalet anmälningar till Tjuruset..(ni vet det där jag skrev om att jag skulle anmäla mig till förra året men fegade ur..läs mer här).

Nu fick jag iallafall nåt knäppryck och anmälde mig!! Så nu finns ingen återvändo! Jag måste vara galen..samtidigt som jag tror det kommer bli skitkul! Enda kruxet är ju nu att jag måste börja löpträna!..inga mer ursäkter! hjälp...


Den 6 oktober är det min tur att ta mig igenom alla möjliga och omöjliga terränger..



klicka på bilden så kommer du till tjurusets webbsida för att läsa lite mer!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0