det gåtfulla folket

Jag älskar verkligen mitt nya arbete med alla dessa härliga barn men idag brände tårarna i ögonen! Även om de där små liven kan vara alldelens ljuvligt underbara kan de också verkligen vara sjukt elaka mot varandra och hur gärna jag än vill finns på "rätt" plats vid "rätt" tillfälle så kan man inte räcka till överrallt! Gah vad ont det gör i mig just nu! Måste dock försöka släppa dessa tankar över helgen. Men det är väl det som är problemet då man jobbar med människor och inte med maskiner...man lägger liksom inte arbetet bakom sig bara för att man går hem för dagen..det finns med dygnet runt och ibland gnager det mer än andra gånger! :/ Men, men nya friska, starka tag på måndag!


Ab imo pectore




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0