Mysfredagar!!

Ordningen är återställd härhemma med mysfredagar! Det betyder bl.a. att jag myser med barnen, ser på Bolibompa och läser för dem och stoppar om dem gott i deras sängar! Myser sedan ner mig själv i soffan, blir serverad ett glas vin och ser på idol samtidigt som en god doft från köket sprider sig in i vardagsrummet! Ja, jag vet jag är bortskämd med detta men om vi båda är nöjda med att ha det så här så varför inte? Jag vet att J. myser inne i köket med matlagning och datortittande! Ikväll sändes det nån Brynäs match som han såg fram emot att i lugn och ro få se på samtidigt som han sysslade med hans älskade matlagning! Köket är hans i detta hem och det är ärligt inget någon av oss gråter över härhemma! :)

Ikväll stoppade jag dessutom om en mycket spänd och förväntans full kille i sängen som ska få gå på riktig innebandyträning imorgon fm. Han är så nöjd över detta! Härligt!! :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0