irriterad

tydligen är det dags att låsa bloggen eftersom det skapas upprörda känslor kring vad jag skriver och kommenterar.. små skämt kan tydligen bli på allvar om man inte förstår skämt.. ;)..denna smilegubbe efter en mening betyder för mig att jag är ironisk, att jag skämtar men det är tydligen otydligt för andra så jag skriver det här för att ni ska veta det nu. Kommentarerna till ett visst specifikt inlägg är redan borttagna, så de går inte att leta på..och just nu är jag för upprörd för att orka skriva ner vad det gäller..men i stort så handlar det om ett idrottsupplägg. Var jag hämtar inspiration till mina idrottslektioner ska väl inte spela någon roll heller?? Om jag så ser dem i en bok eller om jag ser något någon utövar och skapar något utifrån det! orka bry sig!! Jag vill kunna skriva om vad som helst men inte bli påhoppad av någon som inte kan ta det med mig direkt och låter det gå i nån mellanhand...Nu är jag väldigt irriterad!
Kommentarer
Cattis

Trist Anna!! Kram

2011-11-02 - 06:44:07 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0