vem är jag egentligen?

Alltså jag måste ju vara schizofren eller nåt.. ena dagen är jag på superdåligt humör och nästa dag är allt det sura som bortblåst. Igår var en sån där riktigt pissig dag!! Alt kändes fel, vad jag än gjorde så kändes det inget bra och allt som sades till mig tolkades med en negativ inställning.

Dessa dagar borde jag stanna kvar i sängen! Men det är ju svårt, man lever ju inte ensam och man är ju inte helt utan åtaganden, så igår morse fick jag vackert pallra mig upp klistra på ett fejk leende och åka iväg på match..tror ni det fejka leendet höll i sig länge? Dessa dagar är jag en usel lagspelare och lagkamrat! Började spela men efter en liten stund tog det där sura över igen och allt gick fel. Denna gång höll jag dock mina tankar för mig själv annars kan jag vara rätt duktig på att visa det utåt, men jag tog mitt förnuft tillfånga och bad om att bli utbytt! Jag är en riktig jävla humörspelare, med ett helvetes temperament och har så haft sen barnsben, men det är inte direkt någon bra egenskap ibland beroende på situtaion. Ibland kan det ju var till fördel men som igår då känslan av att allt man gör blir fel så blir det inget bra. Fan jag kan inte vara lätt att tas med och med nya tränare och lagkamrater så blir det svårare. De måste ju tro att det är något allvarigt fel i mitt huvud och kanske är det så..vad vet jag :D

Idag är humöret dock på topp! Sitter inne framför datorn som sig bör en måndag och tittar ut och ser solen stråla! Bästa att plugga på nu så att jag kan hämta barnen vid tre och GÅ UT!!!
Kommentarer
Sara

Men Anna... Det humöret visar du då aldrig mig. Tycker du är positiv jämt jag. Kram

2011-05-09 - 21:37:45 - URL: http://prossara.blogg.se/
Micke

Inga kommentarer ;-)

2011-05-15 - 09:36:18 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0