6år!!!

Fatta att jag för exakt 6 år sedan låg på BB och födde fram världens mest underbaraste lille son! 6år sedan!!!!! Det är ju helt sjukt! Var har åren tagit vägen..och vart tog den söte lille prinsen vägen..härhemma har jag nu en kaxig liten kille som inte alls godtar allt jag säger längre..;-) Spelar egentligen inte sån stor roll dock, han är trots allt världens bästa! ♥♥♥ Firades i tidningen idag också med följande bild och text:



G. B. i Grycksbo fyller 6år!
Hipp, hipp hurra, Hoppas du får en rolig födelseda'!
Vi älskar dig! Hälsar mamma, pappa och lillasyster E.

Jag tror också han blev nöjd med sina presenter som bestod av ett Lego Atlantis skepp, en stereo, en monstertruck och en fingerskateboard. Det blir storkalas sen med släkten då E. fyller år, eftersom de fyller år så nära varandra i tid. ♥♥♥
Kommentarer
Cattis

Maja fick se bilden på Gustav och sa precis...jag är nog lite kär i Gustav åxå ;) Gulligt! Han är grymt söt din kille! Hoppas foten mår bättre!

2011-05-28 - 18:25:18 -
Anna

Men söta Maja! Gustav pratade massor om Maja idag efter att de vinkat till varandra vid affären.. Han har liksom inte börjat brytt sig så mycket om tjejer än, det har liksom inte funnits nån över till honom på förskolan, men Maja ligger nog högt i kurs om hon skulle bli ledig..;-) och jodå foten känns mycket bättre!

2011-05-28 - 22:34:03 -
CATTIS

Bra att foten känns ok! Dom kanske kan få leka nån dag framöver? Vore skoj! Kram!

2011-05-28 - 22:44:12 -
Anna

Absolut det får vi styra upp nån dag! Jag berättade för gustav vad Maja sagt och då sa han men hon är ju kär i Oskar! Ja men man kan ju tycka om fler svarade jag.. Jaha säger han då glad i hågen och säger vidare men då tycker jag också om Maja!

2011-05-29 - 16:07:30 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0