vård av mig själv

vaknade imorse och kände mig så konstig i magen och hade spränghuvudvärk! Började göra mig och barnen klara men insåg strax innan avfärd att jobba idag inte var att tänka på.. Det fick istället bli en sjukdag..:( Det här var inte alls vad jag tänkt mig. Har haft gruvlig huvudvärk hela dagen och magen har knorrat men inget mer..har förberett mig mentalt på att behöva rusa till toaletten..men jag har än så länge inte behövt det. Och nu känns det lite bättre så jag hoppas och tror att jag kan åka och jobba imorgon och sedan festa till det lite på kvällen! :D

Jag har ju längtat efter denna fredag ett tag och att den inte skulle bli av känns rätt ruttet! Jag vill och ska gå ut och ha roligt imorgonkväll! Känns som ett år sedan sist! Så det så! Och sklule det nu vara så att jag känner mig lite sjuk på lördagmorgon sen så kan jag ju alltid skylla på magsjukebaciller då..för att jag skulle bli bakis kommer aldrig att hända..;-)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0