stiltje

Dålig uppdatering under helgen..känns som om jag från fredag morgon haft fullt upp, fast nu när jag sitter här söndag kväll och försöker tänka på vad som gjorts kommer jag knappt på nåt..
försöker dock för mitt eget minnes skull sammantfatta med lösa ord helgen..

bakning,
misslyckad bakning,
fullt hus,
bytesmarknad,
J:s tånaglar,
press över måndagkväll,
cider,
djupa funderingar,
bytesmarknad igen,
hårfärgning,
farmor Annie och farfar Tore,
tv-sport:(,
matlagning,
vaken natt,
klåda,
bytesmarknad en gång till
gymnastik,
kalas,
lek,
inställd match,
vila,
plugg,
jobbförberedelser.

Ja det blev ju dock en hel del det där! Snart är det måndag igen och då får jag reda på något som jag önskar går vägen nu! :) Tell you later!
Kommentarer
Sara

Nyfiken!

2011-03-28 - 19:34:56 - URL: http://prossara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0