så typiskt!

Var ju som sagt in på kirurgmottagningen med G idag. Läkaren tittade i ungefär två sekunder på snoppen innan hon säger "det här blir operation så snart som möjligt" Jaha! Jasså det blir det..när då tror du? någon dag nästa vecka.. Det kunde man ju ge sig f-n på. Självklart är jag ju otroligt glad för G:s skull, men jag känner mig som världens sämsta mamma som åker till Spanien då och som inte kan vara med sin son då han ska sövas och opereras..:( Håller mina tummar hårt nu att operationen redan sker på måndag eller tisdag, men sån tur kan man väl inte ha!? Är iallafall lättad över att detta stora problem för G. är på väg att få ett slut. DEt skulle även kolla rumpan på honom som han haft/har problem med..typ sårig jämt och ont då han ska göra nummer två..det har dock kommit i skymundan nu då snoppen gjort mycket ondare.

Det där med snoppen var iallafall inget stort ingrepp och normalt brukar problem med förhuden lösa sig av sig självt men eftersom det hela tiden bli inflammationer och han har så ont när han kissar så fick det bli så här. Efter att allt är klart ska han iallafall inte ha några problem med för trång förhud mer..Tycker så synd om honom. Tänk dig att gråta varje gång du ska kissa och att svedan gör att du helst väntar med att kissa tills du får så ont i magen att det inte går att hålla sig längre..så har G. haft det den senaste tiden..Stackars älskling!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0