pinsam hemlighet

Jag måste ju erkänna för er vad jag inte kan låta bli att kolla på...Big Brother! Jag vet, jag nästan skäms lite över det, men jag facineras så över människan som varelse och att se på detta sociala experimentet som handlar om att stänga in 15 personer i ett hus under 100 dagar är underhållande. Det är ju både spännande, sjukt och komiskt. Det är fascinerande på riktigt, helt ärligt!

Jag vet inte vad det är som gör det men att se hur dessa människor är och beter sig, hur de blir i vissa situationer, hur de baktalar varandra för att i nästa sekund vara bästa vänner är roligt. Jag undrar hur det skulle kännas att sitta instängd sådär helt utestängd från verkligheten? Vilka strategier skulle man ta till för att klara det? Tar man till strategier eller blir det bara som det blir? Visst många gör allt för att bli sedd och spelar enbart ett spel, men jag tror inte helt på det heller? Ni får gärna kalla mig knasig, men jag kan inte låta bli att kolla, gotta mig i andra människors förehavanden, skratta, förvånas och förfäras, allt på samma gång!

Och ja jag skulle kunna sitta på ett cafe en hel dag och bara kolla på människor, fundera över vad som försiggår sig i deras huvuden, hur deras liv ser ut, ect, ect. Jag är nyfiken på livet helt enkelt!

Snälla sig att ni är några fler som tittar! Skulle kännas lite bättre då, men jag skulle inte sluta titta om så inte vore fallet heller! :D

hittade precis detta, det är frågor i ansökan till big brother.. Hur skulle ni svara på dessa? *nyfiken*
Namn:
Ålder:
Civilstånd:
Sexuell läggning:
Yrke:
Bild:
Videoklipp:
Berätta om dig själv:
Hur uppfattar andra dig:
När var du senast i en konflikt och hur hanterade du den:
Vad har du för framtidsdrömmar:
Beskriv din sociala situation:
Har du medverkat i andra tv-sammanhang:
Vad får dig att skratta:
Vad är pinsamt för dig:
Fobier:
Berätta om din farligaste utmaning:
Har du några hemligheter:
Berätta något om dig som sticker ut:
Berätta om din senaste relation:
Varför vill du vara med i Big Brother:
Varför ska vi välja just dig:
Vad ska du göra för att hålla dig kvar i BB:
Vad förväntar du dig av din vistelse i huset :
Varför kommer du att vinna:
Är det något vi behöver veta om dig, för din egen skull:


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0