Måste ju visa vilka utslag E. fick på kind...

img_8790 (MMS)

Måste ju visa vilka utslag E. fick på kinderna i söndags då vi var och åt mat på McDonalds efter barnens skidspel. Det började som en prick på hennes vänstra kind och bredde sen ut sig över hela kinden samtidigt som det även började på den andra kinden. Utslagen som såg ut som nässelutslag men kliade inte. De kom snabbt men försvann efter ca två timmar. Hon är vad vi vet inte allergiskt mot något men kanske vi får vara lite mer observanta. Nån annan förklaring har jag inte mer än att det möjligtvis kan hänga ihop med hennes långdragna förkylning...

Kommentarer
Terese

Usch stackars liten. Såg inge vidare ut det där :( Ni får sluta äta skitmaten på donken.

kram på er

2011-03-15 - 21:54:12 - URL: http://teresemittilivet.blogg.se/
Sara

Håller med, det måste vara donken. Stackars liten såg inte kul ut. Jossan fick några rejäla utslag när hon gosade med katten första gången så jag trodde att hon var allergisk men det hände aldrig igen. Såg lite liknande ut har jag för mig

2011-03-16 - 18:06:38 - URL: http://prossara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0