blowing in the wind

Härliga sol och vind! Det är 10+ ute och det blåser rätt rejält vilket betyder att snön smälter bort i en hiskelig fart! Me like bigtime! Är mer än nöjd med den här vintern nu så våren får gärna dundra in med stormsteg! Första natten med plusgrader har det varit nu..så nog är det på gång allt!

Sitter just nu och har seminarium över datorn och väntar på att få min slutuppgift opponerad, just nu är det dock bara att sitta och lyssna på de andra..Inte överdrivet roligt.

Jag har också hunnit med att titta i reklam som kommit och det jag inser då jag ser billiga odlingslådor är att det börjar krypa i mina fingrar på att få börja odla lite. Tror bestämt jag måste iväg och köpa lite frön snart så jag kan stilla det begäret! :D opps nu är det min tur! Ciao!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0