bättre och sämre

Pustar ut...om man törs göra det redan?! Det blev inte nån långdragen variant av magsjuka här hemma. G kräktes endast två snabba gånger... J. var hemma och vabbade idag men imorgon blir det min tur, fast nu är det E. som inte är pigg. Hon är tok snorig och sover dåligt. Vaknar om vartannat och säger att hon har ont i örat. Till slut bäddade jag ner i vagnen och vaggade henne till sömn. Lilla skruttan!

Tanken var att farmor skulle komma hit imorgon och vara hemma med barnen men nu känns det inte ok att lämna dem i nån annans vård.

Skolarbete känns inte som högsta prioritet längre, får ta det när tid ges. Barnen måste få komma i första hand. Hade tänkt plugga nu på kvällen, men nu är klockan redan 23.30 och jag har nyss fått E. att somna så det känns inte som att jag orkar med nåt plugg nu. Säger Godnatt istället!

Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0