Vilken värme! Tänker inte klaga för jag ha...

img_7150 (MMS)

Vilken värme! Tänker inte klaga för jag har det hellre så här en kyligt men jag är samtidigt inte sådan att jag älskar att ligga och pressa i solen heller.. Hursomhelst så plockade jag upp E. hos mormor direkt efter jobbet och vi parkerade oss vid Tansen för lite bad och bus med Maria och Melwin. E. Älskar verkligen att bada! Tyvärr är jag själv en badkruka men tog mig ut ända till naveln idag så att E. kunde få hjälp att hoppa från bryggan! Dock slutade utflykten illa då E. ramlade ur rutchkanan då hon var allra högst upp. Hon och        Melle höll på att klättra uppför kanan, Melle var snäll och puttade på men allra högst upp tappade hon på nåt sätt balansen och föll olyckligt ut över kanten, rätt ner på ryggen och slog i bakhuvudet..:( tror dock det gick skapligt! G. är i stugan och njuter all uppmärksamhet från farmor och farfar!

Kommentarer
Melissa

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 - 00:40:42 - URL: http://djurförsäkring.net



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0