kan det stämma?

Detta hade en lagkamrat skrivit på vår fotbollssida på fb efter förlust matchen igår..stämmer bra in tycker jag! Dock tog jag det till mig på ett annat plan då jag just nu går och hoppas på något jag verkligen vill ska bli verklighet! Dock ser det mörkt ut..eller är det bara vad jag tror?..Ska nog fortsätta hoppas en dag till! :)

....

När allt ser mörkt ut och allt går fel, då du börjar lyssna på fel saker..

Hatet och ilskan ropar i kör; Hur kan du göra så, det duger inte!
Rädslan och tvivlet viskar tyst och fegt; Det går inte, det går inte, för läskigt, vi ger upp...

Lyssna till hoppet som hoppas på dig att du ska lyssna på de fem ord som alltid ska ersätta tvivlet, rädslan, hatet och ilskan.

Glädjen ropar; Det här är ju kul kom igen!
Viljan säger; Det här vill vi!
Tron jublar; Vi kan, vi kan!
Kämparandan skriker; Kämpa, kämpa.ge inte upp!
Gemenskapen ler och viskar; Vi måste lyssna på alla för att det ska gå!

Dessa fem låter Aldrig hoppet fara!..

....

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0