nu vet jag..

hur jag vill se ut i håret nästa gång jag klipper mig! Och så här ser det ut:


Vackra Frida!
(Namnet tar dig till hennes blogg)

Denna frisyr sitter i dagsläget på en helt underbar tjej som har en personlighet som jag önskar fler hade! Och dessutom är hon en av de bästa lagkamrater man kan tänka sig ha! Kan ju önska att jag blir lika snygg också om jag skaffar en sån frilla! :)


Nu ska jag ta tag i inlämningsuppgiften igen så jag kan vara ledig efter kl 12.00 imorgon. Skulle vara så skönt att få en hela eftermiddag med barnen och kanske to.m en fika hemma hos bästa Sofian!

Kommentarer
Frida

menduuu vad söt du är <3

du är en helt underbar person och jagh är glad att jag fått lära känna dig :)

2011-01-28 - 23:54:52 - URL: http://gustafssonfrida.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0