Nu är glada julen slut, slut, slut..

Julegranen bäres ut, ut, ut.
Men till nästa år igen
Kommer han vår gamle vän,
Ty det har han lovat.

Har precis kommit hem från julgransutdansningen vid Nisserska Parken. Barnen hade väntat hela dagen på detta ståhej! De stod till och med över godiset igår för att de skulle kunna få äta ur den påse som tomtarna delar ut efter dansen!

G. stanna kvar hos mormor för övernattning efter dansen å nu sitter Elsa och Jag i soffan och mumsar godis samtidigt som Bolibompa är igång. Jag känner mig dock helt slut! Var och tränade fotboll 2 timmar i förmiddags (kan ni tänka er..jag har hållit i ett par veckor nu), men jag tror inte kroppen är helt återställd efter penicillin kur och diverse smittor.. Hade typ andnöd ett par timmar efter att jag kom hem samt alldelens skakig i kroppen och känner mig alltså fortfarande helt slut..:/ Konstigt!

Snart dags att stoppa E i säng iallafall och då kan jag mysa ner mig i soffan ordentligt och bara vara!

Kommentarer
Sara

Jag fick feberfrossa när jag drog i gång med skidåkning. Kände mig helt sjuk och hade febervärk i hela kroppen, insåg att det var träningen efter att ha tränat varannan dag och haft "feber" varannan:-) Så kan det gå. Bra att du är på G i alla fall, har du skidat nåt???

2011-01-16 - 20:05:08 - URL: http://prossara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0