flitens lampa lyser..

Plugg, plugg, plugg... Bland det tråkigaste jag vet är att läsa böcker jag mer eller mindre är tvingad till att läsa! Och tyvärr kan det ju bli så då man läser en kurs med redan bestämd litteratur. Nu har jag turen att denna veckas böcker känns både intressanta och inte allför svårlästa..enda kruxet är att jag inte fått tag i alla de böcker som behövs än. Det ska väl kanske tilläggas jag oftast är ute i sista sekund också så lite får jag väl skylla mig själv.

Nu ikväll var jag hem till Sara och lånade en av böckerna av henne så jag vet iallalfall vad min syssla blir ett par timmar framöver. Inlämningsuppgiften ska in senast på onsdag eftermiddag. Lika bra att inse att det kan bli ett problem med tanke på att jag även har G. hemma imorgon och då blir det svårt att hinna med att både läsa och skriva samt att jag jobbar hela dagen på onsdag...men skam den som ger sig! Jag tänker iallafall ge det ett försök!:))



Flitens lampa lyser i detta hem just nu!




Kommentarer
Sofia

Go Anna..klart du fixar det!! =)

2011-01-17 - 23:24:13 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0