wiihoo

Den efterlängtade solen smög sig fram idag och jag är gladare än gladast! Det är sjukt vad beroende av vädret jag är.. Nu gör det inte så mycket att det kom massvis med snö, för de värmande strålarna får mig att inse att det snartär vår och sommar och den som väntar på nåt gott.. :)

Fick dessutom sovmorgon idag! Me like big time!! En vända till Sågmyra och bästa butiken Calimero hann vi med innan lunch. Nu är det lugnt ett tag innan det blir dags för dagens äventyr för G. Vi ska nämligen in på Bio och se Trassel i 3D. Vi brukar inte vara på bio särskilt ofta och om jag inte minns helt fel så har G. endast varit på bio en gång tidigare..så ni kan ju tro att han är överförtjust! Dessutom ska hans bästa kompis A. också vara med!!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0