kaffetåren den bästa är


...
Börjar inse att det här pluggandet inte bara kommer göra mig döv utan också smal.. inget ont som inte har något gott med sig..:)

Jag är ju lat av naturen..(ja det är lika bra jag erkänner det) så att ställa mig vid spisen (som jag förövrigt tycker är skittråkigt) och tillaga en härligt god och smaskig lunch finns liksom inte med på min världskarta..

Detta kommer således leda till att jag två dagar i veckan avstår från intaget av en näringsriktig och energigivande lunch. Nu är väl i och för sig inte jobbmaten heller så näringsriktig och energigivande men den mättar iallafall! :) Men det gör en kopp kaffe också! Man ska inte underskatta värdet av att mentalt kunna visualisera sig en bild och sen låta den känslan ta över! :))


..så jag dricker upp denna och föreställer mig en mättande lunch så är jag snart på gång igen! :))


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0