snart över

Onsdagen är min absolut tyngsta dag i veckan...Från att vara hemma de två första dagarna av veckan och då ha det relativt lugt till att jobba heldag på onsdag får mig att gäspa stort på kvällen. Bortskämd?, ja kanske det men så ser det trots allt ut just nu..:) De resterande två dagarna av arbetsveckan är korta så de är inte alls så betungnade som den här jäkla onsdagen är..:D

Men nu är den gjord och jag ska strax mysa ner mig i soffan och dra filten långt över mig och bara vara! Självklart lite mys med barnen först som det förövrigt känns som om jag knappt träffar denna dag i veckan.

Imorgon ska G. till VC för en sån där 5½-års kontroll med spruta.. Jag berättade det för honom idag och jag tyckte mig se oron i hans ögon trots att han inte sa något.. Vi får väl se hur han reagerar då det verkligen är dags!







Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0