musik med hög volym..

..ska det vara om jag ska prestera mitt allra bästa då jag pluggar! Och det måste självklart var musik med ett högt tempo..inga sömniga ballader! Jag fattar inte riktigt hur min hjärna är funtad? Är det fler som lider av det "högmusikdåmanpluggar-syndromet"? Så långt tillbaka jag kan minnas har det varit så. På gymnasiet var det hårdrock i hörlurar som gällde...och att jag lyckades prestera något då är högst märkbart! Musiken tar liksom bort alla andra tankar som kan få mig ofokuserad. Högt, högt, högt ska det vara! Upptäckte igår att jag missat två telefonsamtal pga av det höga ljudet..men det betyder följdaktligen att jag inte blev störd av någon pratsugen person..:) Nej nu är dags att vrida upp ljudet och börja läsa!


Kanske borde sätta upp denna på dörren som en liten varning utifall nån skulle råka komma på besök en månag eller tisdag..:)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0