men lite hockey då?

mina knasiga barn.. Jag var inne i sovrummet och bäddade och hör hur G. säger till E. "ska vi fråga om vi får se på tv". E. svarar alltid som hon gör på något som G. föreslår för henne.."JAA", varpå de kommer och ställer frågan. Jag svarar som den tråkiga mamman jag är.."Nej det får ni inte, ni kan leka istället."

G. muttrar lite och går därifrån, men E. står kvar och funderar sen säger hon efter en stunds betänktetid "Men kanske lite Hockey då?" samtidigt som hon lägger huvudet lite på sned för att se extra snäll ut..Haha, jag kunde inte hålla mig för skratt för den lilla finurliga ungen har troligen snappat upp från sin pappa att hockey tycks alltid vara ok så frågan var väl ganska smart kan jag tycka.. Dock ställdes den till fel person i detta hem..Hade det varit J som fått svarat på den så skulle nog svaret blivit javisst, men tyvärr blev svaret ännu en gång "nej".  :D
You got to love them!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0