lagershopping

Slutade tidigt idag! J. har varit ledig och hemma med barnen. Efter att ha växlat ett par ord med fina Karolina som sa att hon skulle upp till Sågmyra så blev jag så sugen på att åka dit. Sagft och gjort! Vi kom dit lagomt i tid för mellis så vi startade med en fika..:D Sen blev det ögonshopping..Köpte inte mycket men fann en del plagg som gärna hade fått följa med hem..
Något som dock fick följa med hem var en sån här:

E. har sedan tidigare en sån tröja som hon ärvt efter G. Den har mormor stickat och det är en riktig favorit! Ringde mormor då jag kom hem och frågade om hon inte kunde sticka en ny till G. men hon upplyste mig då om att hon ska operera ena handen nästa vecka så det får tyvärr vänta..:(

Jag har iallafall gått med tröjan på mig sen jag kom hem och det är redan en favorit!! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0