gäsp

Totalt slut på energi idag..vet inte vad som hänt riktigt. Vill bara gå och lägga mig, dra täcket över huvudet och glömma bort allt för en sekund eller två!  Känner mig hopplöst ur spår. Skönt att det är fredag imorgon. Slutar tidigt imorgon och har gjort klart skolarbetet vilket betyder mys med barnen. Funderar på vad vi ska hitta på? Önskar så att J var ledig precis som förra fredagen. Det var så mysigt att få lite extra tid ihop hela familjen. Nej nu får jag ruska om huvudknoppen lite och ta mig till sans! Vakna till liv och göra lite nytta. Lägga mig kan jag väl inte redan, klockan är ju inte ens åtta.

Behöver mer av detta för att bli pigg igen tror jag! Mulet och 2 decimeter nysnö idag var ju inte direkt humörhöjande...


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0