To do

Dagens "att göra"-lista lyder som följer:

*Kliva upp ur sängen (kl. är nu 10:36 och jag och E. ligger och myser och slötittar på tv:n efter att ha varit upp en snabbvända för lite frukostintag).
* städa inför morgondagens födelsedagsfika.
* börja fundera över om jag ska ta tag i tvätten (vet redan svaret på det).
* kanske baka något?
* lunch måste göras (J. är och hämtar G. i stugan vilket betyder att jag måste fixa den :/) (Denna punkt borde kanske flyttas upp lite i listan med tanke på klockan..).
* vila efter lunchen! (viktigt inslag under juledighet).
* slappa lite mer och invänta kaffebesök.
* längta efter G. som snart kommer hem.
* börja med middag (som även den måste göras av mig idag då J. ska och titta på något som kallas för hockey?!)
* tillverka morgondagens dessert.
* mysa ner mig i soffan och längta till morgondagen och hoppas på frukost i sängen!

Så det var väl allt.. Måste nog med andra ord ta mig ur sängen nu så jag hinner med allt! :) Ha en trevlig dag!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0