Reklampaus

Det är precis vad det är just nu i Vampire Diares på TV6. Kan inte hjälpa det men jag är helt såld på den ungdomsserien..eller fjortisprogram som J. säger!

Men kan man vara annat än såld då skådespelarna är sååå snygga! Jag är ägd helt enkelt som mina kära elever skulle uttryckt det! :) Men kolla själv och erkänn att jag har rätt!! ;D jag har följt denna serie typ över ett år och tänker kolla så länge den går!

Det är nåt mystiskt över dessa vampyrserier/filmer för jag är lika såld på twilight-filmerna!! That's a fact!

Nu är pausen slut och jag återgår till att drömma mig bort! :) Gör det ni med!


 

 

 

Kommentarer
Sara

Själv är jag helt såld på True blood, lite snuskigare, blodigare och knäppare på nåt vis:-)

2011-12-17 - 20:45:54 - URL: http://prossara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0