Önskningar

Ja hur otroligt det än må vara så har snart ett helt år gått och det är dags för mig att bli ett år äldre och ett nytt år att ge sig till känna! Bara en dag kvar eller en och en halv.. Beror lite hur och när man läser detta! Men hursomhelst så har jag ju stora delar av mitt barnasinne kvar och är sjukt förtjust i överraskningar och paket! :D så om nån nu mot förmodan tycker att lilla jag är trots allt värd ett litet paket och undrar vad jag kan tänkas önska mig så här i sista minuten så kommer det här:

Presentkort på Village och Åhléns
Nya glasögon
Ett skal till min iphone
Tulpaner
Något gott te från Village
Eller något helt annat som er egen fantasi knåpat ihop för att ge mig en total överraskning! ;D

Fast min största önskan är förstås att det nya året blir bra på alla sätt och vis! :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0