Aj som ...!

Sitter här och tycker riktigt synd om mig själv fredagskvällen till trots! Och har bara mig själv att skylla också!..det gör det hela inte bättre..:/

På de två sista minuterna i idrottshallen hinner jag höra illa mig ordentligt! Alla eleverna hade gått och jag höll på att plocka ihop. Då på något konstigt sätt som jag inte ens kan förklara så stöter jag i höger lillfinger i en plint så det knakar till och börjar, efter nån sekund, tokvärka. Det gör så ont att jag börjar kallsvettas och blir svimmfärdig! Det blir rött och börjar svälla upp och så fort jag rör på det så skär det som knivar! Försöker göra klart det sista, lägger lillfingret plant mot pärmen jag har med mig och går bort till fritids. Alla där får såklart tycka till och slutsatsen blir spricka eller fraktur.. Tejpar ihop det med ringfingret och spjälkar upp det mot en glasspinne, ringer vc och de vill att jag ska komma dit och få det kollat, men efter lite koll så har de ingen akuttid kvar så de föreslår att sväller det mer ska jag åka in till akuten och gå det kollat (akuten en fredagkväll=nej tack!). Klantigt är bara förnamnet.. Drygt är efternamnet för man blir litelätt handikappad med högerhanden skadad och minsta rörelse gör förbannat ont. Nu är handen i högläge och hoppas på att svullnaden lägger sig och smärtan avtar!

Så ja att tycka synd om mig själv tänker jag fortsätta med! Så är det bara! ;)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0