Så är då sista dagen gjord av semestern oc...

Så är då sista dagen gjord av semestern och imorgon är det dags att ha klockan på ringning, kliva upp tidigt, göra barnen i ordning och mig själv klar i tid för att hinna till jobbet med ett leende på läpparna! Knasigt kan tyckas att jag åker dit med ett leende då jag gärna hade haft nån vecka semester till men faktum är att jag bara kommer arbeta där en vecka innan nya äventyr väntar! Jag ska nämligen byta jobb!!! Nu ska jag sova sött och försöka förbereda mig på att få till ett bra avslut med alla gullungar jag faktiskt kommer sakna och de där vuxna jag också arbetat med under några år.. Kan hända någon tår fälls i slutet på arbetsveckan! För om sanningen ska fram kommer jag verkligen sakna mina närmaste kollegor något oerhört!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0