tänk att det alltid ska vara nåt

Fick i måndags reda på att vissa förändringar ska ske på jobbet i höst och jag kan inte påstå att jag är nöjd över dessa! Kunde inte bli sämre faktiskt tror jag! Jag har underbara kollegor i dagsläget men hösten ser inte lika ljus ut..dock bara att gilla läget..hoppas på att allt blir bra och att något nytt intressant jobb dyker upp..;-)

Gick till jobbet med tunga steg i morse..energin som jag samlade på mig i Spanien bara rann ur mig då jag fick veta nyheten..:( Hoppas morgondagen blir bättre! Måste tänkta positivt!



Dock infann sig en konstig känlsa i kroppen idag..jag blev sugen på att ut och springa lite..!?! Hallå..jag ogillar ju skarpt att löpträna..vad är det som händer? Kan det vara träningslägret som satt sina spår? Jag har inte tränat på ett par dagar nu och börjar känna hur det kryper i kroppen..träningsabstinens? Tur att vi har fotbollsträning imorgon då..så jag kan se till att blåsorna på tårna får vara kvar ;-D
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0