redan fredag?..snart lördag!

mäh..det var ju nyss måndag och jag gjorde ett inlägg och nu helt plötsligt är det fredag och jag sitter med en iskall cider i min hand och inväntar en lyxig fredagsmys middag! Och som vanligt är det min alldelens egna Jamie Oliver som står och donar i köket! Vad skulle jag göra utan honom..förmodligen svälta mig igenom helgerna!

Veckan har verkligen rusat förbi..har säkert gjort massor men inget jag just nu kan dra mig till minnes..eller så har det inte hänt nåt och livet har bara lallat på i sin vanliga lunk!

Idag har jag iallafall lämnat in lite kläder till morgondagens bytesmarknad och Gustav har gått igenom alla sina leksaker och rensat ur så att han kan tjäna lite egna pengar att köpa sig något "nytt" för! Detta betyder alltså att vi i morgon fm står/går och trängs med en hel drös andra människor med en förhoppning om att göra något fynd! Bytesmarknader is the shit! :))

Kanske även detta blir verkligehet även denna helg...Mys uppe vid hanses hälla den 4 sept med familjen Hedlöv/Slåtteby. Jag bara älskar att vara uppe där! Låter bilderna tala för sig själv! Ha en skön fredagkväll!












Kommentarer
MalinT

Oj, vilket mysigt ställe. Dit vill jag med åka. Vart ligger det?

Jasså, så du har också en naken kock? Jag med! :-)



Trevlig helg!

2010-09-24 - 23:01:36 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0