23 november 2010

Nej nu har jag haft stillhet länge nog här..;) Men stillhet irl har det väl inte varit. Har skrivit lite titt som tätt då G har varit sjuk med feber, men nu börjar jag faktiskt ledsna! Något är det som inte stämmer. Jag vet bara inte vad..

Inom loppet av tre-fyra veckor har G haft tre länge feber perioder plus lite andra krämpor. Nu är det dags igen men nu baske mig måste det utredas tycker jag! Så jag skickade J på att återigen kontakta sjukvården och hör och häpna det ska bli stor provtagning. Så i morgon ska de in till lasarettet och ta ganska många blodprov på honom. Jag varken kan eller vill spekulera i vad det kan vara han dras med, känn bara skönt att någnting blir gjort! Får väl skriva mer då jag vet mer. Det enda jag vill är bara att han ska bli riktigt frisk nån gång, vara pigg och glad och må bra! Min Älskade unge!

Måste ju också berätta..fick korten som togs på förskolan för ett tag sen och de var verkligen jätte fina, MEN gissa vem som gjorde "sura minen" (som jag tidigare skrev om här) på grupp fotot. Enda barnet på bilden som inte var glad! S K I T unge! Inte så mycket att göra åt nu, dock lite tråkigt att sista gruppfotot från förskolan skulle bli ett sådant. Tur iallafall och de andra korten på både G och E blev fina.

Förresten..den här fina pinglan fyller år i dag också! Inte en dag över 25 tror jag att hon är! ;-)

Kommentarer
Cattis

Sur eller inte så är han störtsöt! Elsa Likaså :).

2010-12-03 - 12:22:52 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0