Nu är jag tillbaks igen!

men vi får väl se hur länge det varar..=)
Har haft en riktigt pissig dag på jobbet!  Tur man iallafall har 25 härliga barn som lyser upp tillvaron då den ibland kan synas rätt mörk!

Åkte efter jobbet hem till underbara Sofia för lite kaffedrickning och pepp! Hon är verkligen en av de allra bästa vänner man kan ha! Ställer upp i vått och torrt!! Skulle inte klara mig utan henne tror jag. Kärlek!

Vi bestämde oss för en tripp upp till sågmyra- Lager 157 och Calimero. Var nyss där (i lördags) med mamsen men det gjorde inget! Gjorde en del fynd på båda affärena.  Är nog mest nöjd med denna som inhandlades på Calimero..som förövrigt är en av mina älsklingbutiker!! Big Time!

Denna ska sitt ovanför den stora spegeln i hallen. Det kommer bli så fint!
Hade kunnat köpt massor med fler saker och villervalla kläder men det får bli en annan gång! Det var hursomhelst skönt att komma iväg lite och skingra tankarna från dagens tråkigheter.

När Jonas hörde hur nere jag var efter jobbet idag så beslöt han sig för att det var dags för en mysmiddag ikväll! Så nu står han i köket och donar och det luktar ljuvligt! Han vet hur han skall få mig på humör igen! =) Nej nog med självömkan nu! 

Nya tag imorgon! Det som inte dödar härdar! På återseende!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0