Jaaa!!! Jag Vann!!

Länkade nyligen till en tävling hos Calimero. Man kunde vinna jättefina Villervalla tröjor och en sådan ville jag såklart vinna! Och gissa vad!!!! Jag Vann!!!! =))) Igår kväll, precis innan jag skulle gå och lägga mig, så surfade jag runt lite på datorn innan jag skulle stänga av den... och det var då jag såg det! Jag jublade och skuttade runt i köket så Jonas ropade och frågade vad jag höll på med.. han kom till och med upp och kollade för han förstod inte riktigt vad jag pratade om! Jag blev alltså väldigt glad! Jag brukar sällan vara med i tävlingar av den enkla anledningen att jag ändå aldrig vinner...(det kan förtsås också vara så att jag aldrig vinner för att jag aldrig tävlar..) Men den här gången blev det jag som drog vinstlotten!! Ska inom en snar framtid bege mig till en av mina älsklingsbutiker!! Jippiii!


Den svart/vit randiga i mitten kommer snart att sitta på mig!!
Kommentarer
Malin

Grattis, va kul!! :-)



Jag var med och tävlade men hade inte turen på min sida. Jag vann färemot en superfin servise från butiken före jul så jag få nog var nöjd ändå!



Du kommer bli superfin i tröjan!



/MalinT

2010-03-14 - 14:14:11 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0