vardagslunk och längtan till semestern!

Dagar kommer, dagar går.. Vi har haft kalas, varit på kalas, lapat sol och dansat i regn. Men just nu känns det som om dagarna sniglar sig fram bara för att jag längtar efter fem veckor ledigt! Har svårt att riktigt njuta av vardagen då jag vet att jag snart får vara ledig hela dagar tillsammans med min älskade ungar och den där såkallade mannen! ;) Äsch..detta låter ju lite deppigt! Det är nog bara regnets fel?! Är otroligt väderkänslig och mår inte bra då det är jämngrått ute och regnet bara öser ner, vilket det gjort ett par dagar nu! :(

Idag var vi iallafall ut på en liten utflykt jag och Elsa, då Gustav var på kalas! Sofia ringde och frågade om jag skulle med upp till Dössberget på lite fika och det tackar man ju inte nej till!


Efter fikat hälsade vi på de små söta grisarna!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0