vilken fin julklapp..

Vattkoppor lagom till julafton...inte direkt något man önskat sig men tyvärr ser det mörkt ut! Jag och E. var hem till bästa sofian på fm kaffe idag och då upptäcks det vattkoppor på lilla L. crap..om man räknar med en inkubationstid på 14 dagar så blir det på juldagen...:/ Håll nu tummarna att det tar lite längre tid för vi hade ju tänkt fira i gävle med både gammelfarmor och lilla nyfödda kusin Liv och man vill ju inte direkt smitta dem.. Sååå typsikt! Vanligtvis hade jag välkomnat de små prickarna men nu känns det inte lika bra!
Kommentarer
Sara

Det går väl på dagis också tyckte jag mig höra... Trodde dina barn redan haft vattisar, trevlig jul får jag väl säga då

Kram

2010-12-12 - 18:12:11 -
Anna

Nej sara det var inte vattkoppor som elsa hade förut så nu är det väl bara vänta och se!

2010-12-12 - 18:55:14 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0