Välkommen till världen!

NU har det gått länge nog sen jag loggade in här och skrev några rader! Vill bara klargöra för er läsare varför det ibland tar sån tid med inläggen.. Antingen händer inte så mycket så jag anser mig inte ha något vettigt jag vill dela med mig av eller så händer det så många saker i mitt liv att tiden inte räcker till.. It's as simple as that!

Men nu har det hänt nåt storslaget som jag bara måste dela med mig av!! Min älskade lillebror och hans fina fru Bodil har blivit föräldrar igen för andra gången! Igår kväll föddes en till liten prinsessa in i den Wilenska familjen! Är såå glad för deras skull! och för min egen ... en ny liten bebis att snusa på!! Dock dröjer det nog ett tag innan vi kan träffa dem då jag vill att Elsa ska var prickfri innan vi hälsa på så vi inte drar med nåt ovälkommet virus dit! Vore ju inte den trevligaste presenten!

Vi ska till läkaren på ett fjärde besök med dessa utslag på måndag och har det inte bli nån förändring tills dess skulle hon skicka vidare till hud..så det är väl bara att vänta och se! Är dock rätt less på dessa kliande utslag nu!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0